Transport și Retur
Transportul produselor se va realiza prin courier pe teritoriul
județelor: Satu Mare, Maramureș, Bihor, Sălaj, pentru o comandă de minimum xx
de lei. În cazul fiecărei comenzi producătorul va lua legătura cu
clientul pentru a stabili toate detaliile legat de comandă, stoc și modalitate
de transport! La o comandă care depășește sau este cel puțin egală cu
cantitatea de 5 kg, transportul este gratuit în județele în care se realizează
livrarea.
Condiții generale de retur
Cumpărătorul are dreptul să returneze
un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv
și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare iniţiale. Astfel,
potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un
Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în
posesia fizică a produselor. Contravaloarea produselor returnate se
va face în termen de maxim 14 zile de la primirea produselor şi inspectarea
acestora pentru a fi în starea iniţială. Modalitatea de plata este
prin transfer bancar în contul clientului. Produsele returnate trebuie să fie
în aceeași stare în care au fost primite, sigilate. Nu se acceptă returul
produselor dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție
a sănătătii clienților și din motive de igienă. Returul se face în
ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, și toate documentele cu
care a fost livrat produsul. În cazul produsele deteriorate Clientul
va trebui să informeze Furnizorul în scris în maxim 48 ore de la recepţia
produselor, asupra intenţiei de a le returna şi a motivelor care stau la baza
acestei intenţii. Produsele returnate fără înștiințarea
prealabilă scrisă a Furnizorului nu vor fi acceptate şi vor trebui plătite
integral de către Client. În cazul retururilor Consumatorul suportă
doar costurile directe legate de livrarea produselor iar Furnizorul suportă
costurile de returnare a acestora.
Daune datorate transportului
Pierderea sau deteriorarea produselor
în timpul transportului trebuie comunicate Furnizorului în termen de o zi de la
data livrării, ca fiind vorba de nerecepţionare parţială sau integrală a
produselor. În absenţa vreunei notificări, produsele vor fi considerate ca
fiind livrate şi recepţionate în bune condiţii.
Transportul produselor se va realiza prin courier pe teritoriul
județelor: Satu Mare, Maramureș, Bihor, Sălaj, pentru o comandă de minimum xx
de lei. În cazul fiecărei comenzi producătorul va lua legătura cu
clientul pentru a stabili toate detaliile legat de comandă, stoc și modalitate
de transport! La o comandă care depășește sau este cel puțin egală cu
cantitatea de 5 kg, transportul este gratuit în județele în care se realizează
livrarea.
Condiții generale de retur
Cumpărătorul are dreptul să returneze
un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv
și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare iniţiale. Astfel,
potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un
Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în
posesia fizică a produselor. Contravaloarea produselor returnate se
va face în termen de maxim 14 zile de la primirea produselor şi inspectarea
acestora pentru a fi în starea iniţială. Modalitatea de plata este
prin transfer bancar în contul clientului. Produsele returnate trebuie să fie
în aceeași stare în care au fost primite, sigilate. Nu se acceptă returul
produselor dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție
a sănătătii clienților și din motive de igienă. Returul se face în
ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, și toate documentele cu
care a fost livrat produsul. În cazul produsele deteriorate Clientul
va trebui să informeze Furnizorul în scris în maxim 48 ore de la recepţia
produselor, asupra intenţiei de a le returna şi a motivelor care stau la baza
acestei intenţii. Produsele returnate fără înștiințarea
prealabilă scrisă a Furnizorului nu vor fi acceptate şi vor trebui plătite
integral de către Client. În cazul retururilor Consumatorul suportă
doar costurile directe legate de livrarea produselor iar Furnizorul suportă
costurile de returnare a acestora.
Daune datorate transportului
Pierderea sau deteriorarea produselor
în timpul transportului trebuie comunicate Furnizorului în termen de o zi de la
data livrării, ca fiind vorba de nerecepţionare parţială sau integrală a
produselor. În absenţa vreunei notificări, produsele vor fi considerate ca
fiind livrate şi recepţionate în bune condiţii.